Khamis, 20 Ogos 2009

Final Exam Dah Mula...


Hari ni 20hb Ogos 2009...bermula final exam untuk semester Mei 2009 untuk kertas yang pertama. Pasni, Ahad nanti sambung lagi untuk paper yang kedua dan terakhir...lagi 3 semester nak habis belajar ni...
Dewan Peperiksaan F2 UTHM, Batu Pahat
Kat sinilah aku amek pekso tadi...



Dalam perjalanan balik...aku singgah kejap kat Kluang Parade...ronda-ronda tengok pameran batu jed...sempat aku 'tangkap' satu gambar gelang batu jed yang harganya...wow! RM2980.00! dan yang lebih mahal dari itupun ada. Kalau patah ni...menangis woooo...

Pastu, aku singgah kat kedai jual permainan kawalan jauh pula...saja survey-survey heli....
Saja survey....tak beli pun...

Sampai rumah...jiran-jiran ajak join buat ayam panggang lak....ala-ala BBQ...
Perrghh...penat tak payah cerita la...

0 comments:

Catat Ulasan

Rekod Kunjungan

Hits Since August 12, 2009!

Free Hit Counter by Pliner.Net

Pengunjung Online

Mesej Rakan...

Download

 
Aku Melihat...Aku Dilihat... creditosBlogger Templates creditos Templates by lecca 2008 .....Top