Selasa, 25 Ogos 2009

PTK oh PTK....


Hari ni 25 Ogos 2009 adalah PTK kali kedua yang aku ambil bagi tahun 2009 dan kali ke 3 yang aku ambil sejak aku telah disahkan dalam perkhidmatan...dan keputusan yang aku perolehi...tetap sama 3:3...baca buku yang setebal 2 kali buku rekod mengajar tu pun, dapat result yang sama...tak membaca pun tetap dapat result yang sama...hairan gak. Pengalaman aku sebagai seorang guru ni...kalaulah murid tu buat latih tubi berulang kali...mesti ada peningkatan dalam prestasinya...tapi dalam PTK ni...tak faham betul aku ngan sistemnya...macam-macam pendapat dan pertikaian yang aku dengar...dan untuk PTK kali ini...aku dah malas nak baca-baca buku lagi....

Dewan Bestari, SMK Sultan Abd Jalil, Kluang....disinilah aku 'amek' PTK tadi

Habis saja jawab PTK tadi...aku terus pergi ke kedai 'tinted' cermin di bandar Kluang...Aku nak tambah satu 'layer' hitam kat cermin belakang keta aku.

Dah siap pun....

1 comments:

hazri99 berkata...

jgn kasi jumper ngan jpj la cikgu.. kang kene kopek saman lg rm300..

Catat Ulasan

Rekod Kunjungan

Hits Since August 12, 2009!

Free Hit Counter by Pliner.Net

Pengunjung Online

Mesej Rakan...

Download

 
Aku Melihat...Aku Dilihat... creditosBlogger Templates creditos Templates by lecca 2008 .....Top